Call Centar: 066.6.000.555

Predstavljeni Samsung Galaxy J3 (2018) i J7 (2018) telefoni iz srednjeg segmenta

Samsung je zvanično predstavio naslednike prošlogodišnjih Galaxy J3 (2017) i Galaxy J7 (2017) modela. Iako južnokorejska kompanija nije objavila sve detalje o hardveru novih Samsung Galaxy J3 (2018) i J7 (2018) modela, jasno je da se radi o uređajima iz srednjeg tržišnog segmenta.Samsung Galaxy J7 (2018) je interesantniji od dva modela, a stiže sa gotovo identičnim karakteristikama kao njegov prethodnik, bar kada je kamera sistem u pitanju. Tu je 13MP glavni senzor (f/1.7), kao i 13MP prednja kamera (f/1.9). Na papiru, Galaxy J7 (2018) bi trebalo da ponudi uglavnom isti nivo performansi kamere kao i model iz prošle godine, sem ukoliko ne bude nekih značajnih softverskih optimizacija.Ostatak specifikacija je misterija, a Samsung lista 5.5-inčni HD displej, koji je najverovatnije Super AMOLED tipa, jer isti ima i model iz 2017. godine. Oba nova telefona podržavaju i samsung Knox. alaxy J3 (2018) stiže sa 5-inčnim HD ekranom nepotvrđenog tipa, a pretpostavka je da je u pitanju IPS LCD panel. Informacije o čipsetu, RAM-u, skladištu i bateriji nisu objavljene. Samsung je dao malo više detalja o kameri, pa znamo da Galaxy J3 (2018) ima 5MP f/2.2 senzor s prednje strane, kao i 8MP primarnu kameru na poleđini, sa f/1.9 otvorom blende. Informacije o ceni i dostupnosti Samsung Galaxy J3 (2018) i J7 (2018) telefona su takođe šture, a uređaji se na tržištu očekuju tokom juna.

Honor 10 je koristan alat za amaterske i profesionalne fotografe

Saopštenje za javnostS obzirom da se 85 odsto fotografija na svetu pravi pametnim telefonom, definitivno se može reći da je mobilna fotografija postala glavno sredstvo za pravljenje slika. Ovaj neverovatan razvoj je prvenstveno rezultat nekoliko ključnih faktora: skoro stalne dostupnosti mobilnih kamera, izuzetno jednostavnog korišćenja i stalnih poboljšanja kvaliteta mobilne fotografije. Nekada se mobilna fotografija koristila jer je bila pri ruci, a danas je tražena zbog kombinacije visokog kvaliteta i kompaktnosti. AI kamere, kao što je ona u Honoru 10, predstavljaju budućnost mobilne fotografije.Mobilne kamere za profesionalce i amatere Neki profesionalni fotografi prepoznaju mogućnosti mobilnih kamera i prihvataju ih kao jedan od mnogih alata koji su im na raspolaganju. Poluprofesionalci kao što su Instagram zvezde i influenseri takođe se okreću mobilnoj fotografiji, jer im omogućava da spontano zabeleže neverovatne trenutke i istog momenta ih podele sa pratiocima. Era interneta i društvenih mreža takođe je definisana brzim tempom. U takvom okruženju, pametni telefon koji je povezana kamera sa izuzetnim računarskim mogućnostima, uključujući obradu slike, predstavlja logičan izbor.Svi žele da zabeleže i podele neverovatne fotografije – to je moguće uz AI Ako želite da postanete odličan fotograf, potrebna je velika strast, ali i mnogo truda i bezbroj sati učenja i eksperimentisanja. Svi žele da naprave neverovatne fotografije, ali veoma malo ljudi će imati vremena, materijalnih sredstava, sposobnosti ili čak želje da to postigne. U ceo taj proces treba dodati ogromnu vrednost. AI može da se nauči da bude bolji fotograf od većine ljudi. Isto tako, šta ako možemo da naučimo AI o mnogim, ako ne i svim vrstama fotografija? Tu leži ogroman potencijal AI fotografije: prikupiti znanje o fotografiji u proteklih 100 godina i primeniti ga na svaku fotografiju, automatski ili na zahtev. AI može da pomogne bukvalno svakome da slika i odmah deli savršene fotografije.Čak i iskusni fotografi mogu da imaju koristi od AI zato što ona ubrzava ceo proces. To što jako dobro znate nešto da radite ne znači da svaki put želite da trošite vreme da ga uradite na staromodan način. Što je još važnije, kad se fotograf oslobodi sporednih obaveza, može da se koncentriše na suštinske stvari kao što su kadriranje ili odnos/komunikacija sa subjektom. AI kamere – razumevanje scene i brza reakcija AI kamere rade na osnovu najsavremenijeg AI softvera i vizuelno prikupljaju informacije o datoj sceni kao što bi to radio i fotograf. Kada je scena obrađena, AI može da podesi parametre kamere na optimalan način, na osnovu saznanja i proučavanja desetina miliona slika tokom AI obuke. AI kamera radi posao koji bi iskusni fotograf radio u manuelnom režimu rada. Na primer, Honor 10 AI kamera može da prepozna više predmeta ili grupe predmeta koji mogu da budu tema fotografije ili predmet interesovanja. Ova tehnika zove se Semantic Image Segmentation i njen cilj je da zna „čega” je svaki piksel slike deo (puta, ljudi, drveća…). Jednom rečju, Honorova Semantic Image Segmentation tehnologija može precizno da odredi okvir različitih predmeta kao što su nebo, biljke, ljudi i vodopad na slici i identifikuje njihove lokacije. Naprednija je od drugih kamera koje samo identifikuju pozadinu i osobu. AI tehnologija u Honoru 10 prepoznaje preko 500 scena u 22 kategorije u realnom vremenu i primenjuje parametre specifične za datu scenu u realnom vremenu, baš kao profesionalni DSLR aparat. AI može da reaguje mnogo brže nego fotograf. To u praksi znači da AI kamere treba koristiti u punom automatskom režimu rada po sistemu naciljaj-i-okini. Tako se dobijaju kvalitetnije slike bliže onome što biste dobili u manuelnom režimu rada. Time AI kamere unapređuju ono što korisnici kamere na pametnom telefonu najviše vole kod mobilne fotografije: jednostavnost, brzinu i visok kvalitet.Kupcima su potrebne performanse‚ a ne specifično znanje Sa stanovišta kupaca, AI kamera bi jednostavno trebalo da bude fantastična mobilna kamera visokih performansi. Da bi se njom rukovalo potrebno je malo ili nimalo specifičnog znanja. Kvalitet slike treba da bude znatno poboljšan. Kamera treba da reaguje izuzetno brzo da bi se imao prirodan osećaj kada se koristi. Sva AI izračunavanja „na uređaju” umesto „u klaudu” omogućavaju mnogo bolju reakciju (manje kašnjenje) i čak povećavaju bezbednost jer se podaci ne mogu presresti tokom prenosa putem mreže. Nedavno lansirani Honor 10 savršeno zadovoljava sve te potrebe. Ovo je samo početak razvoja AI kamera na pametnim telefonima Napredak koji je nedavno ostvaren sa AI kamerama na pametnim telefonima je impresivan, ali to je samo početak revolucije u oblasti fotografije. Uz poboljšanu energetsku efikasnost obrade preko neuronske mreže, uskoro se mogu dodati tehnike kao što su smanjenje buke kako bi se unapredio kvalitet fotografije pri slabom osvetljenju, nezavisno od optičkog kvaliteta. AI De-noising (uklanjanje buke) već se primenjuje kod renderovanja sintetičkih slika i u nekom trenutku se može pojaviti na AI kamerama na pametnim telefonima. Istraživači sa Stanforda takođe ispituju metode AI obuke koje bi mogle da pomognu kod ovog velikog izazova kad je u pitanju fotografija.

Novi LG telefon kao stvoren za pozornicu

LG je nedavno predstavio svoj najnoviji premijum smart telefon LG G7 ThinQ a ekipa "Blica" je bila među zvanicama na specifičnoj premijeri koja je održana u filmskom studiju “Korda” u Mađarskoj. Fokusirajući se na korisne i odgovarajuće odlike veštačke inteligencije novi LG smart telefon donosi najnapredniji procesor, uzbudljiv zvuk, inteligentnu kameru i najsvetliji ekran na tržištu. U to smo uspeli da se uverimo i na licu mesta, snimajući ovim modelom scene za kratke srednjvekovne i naučnofantastične filmove u jednom od najvećih filmskih studija u Evropi. U čemu je tajna te nove kamere koju je predstavio LG? Telefon ima poboljšanu prednju kameru od osam megapiksela, dok su sa zadnje strane sočiva od 16MP u standardnoj i širokougaonoj varijanti za veću rezoluciju fotografija sa više detalja. Novom kamerom moći ćete da snimite još lepše pejzaže sa manjom distorzijom ivica, jasnije i prirodnije selfije, a uz 19 režima snimanja dobićete još inteligentniju optimizaciju snimaka.

Samsung Galaxy A9 Star (G8850) prikazan uživo

Ranije su se pojavile glasine o Samsung uređaju kodnog imena G8850, a one su sada oživljene i putem kratkog hands-on video klipa. Navodno ime telefona je "Galaxy A9 Star", koji je osvanuo i na TENAA listingu. TENA nam otkriva da telefon ima 6.28-inčni AMOLED ekran sa 2220 x 1080p rezolucijom. Uređaj stiže sa velikom baterijom od 3700mAh i imaće nešto drugačije dimenzije od Galaxy S9+ modela - biće tanji, ali duži i širi. Kamera, koja se nalazi u uglu (neobičnog dizajna za Samsung) se sastoji od dva senzora: 24MP + 16MP. Prednja kamera ima 24MP senzor. Samsung Galaxy A9 Star (G8850) koristi Android 8.0, ima 4GB RAM-a i 64GB skladišnog prostora (plus microSD slot). Ostaje da se vidi kada će Samsung predstaviti telefon i da li je u pitanju "Light Luxury" verzija Galaxy S9+ modela.

Pojavilo se više detalja o Samsung Galaxy Note9 modelu

Nedavno su se pojavile informacije o tome da će Samsung Galaxy Note9 telefon/fablet stići uz Bixby 2.0, a sada imamo još informacija o Samsungovom narednom premijum uređaju. Novi Note9, sa brojem modela SM-N960U, pojavio se na benchmarku koji otkriva neke detalje o uređaju. SM-N960U broj modela je, prema svemu sudeći, za američku verziju uređaja, koji će imati Qualcomm Snapdragon 845 procesor. Tu će biti i druga verzija uređaja, sa Exynos 9810 čipom, poput onoga što smo imali i za nove Galaxy S9 i S9+ modele. Browser benchmark otkriva da će Note9 imati Infinity Display sa 18.5:9 odnosom sranica i Android Oreo operativni sistem. Ovo su za sada jedine specifikacije koje su za sada poznate, kada je dolazeći fablet u pitanju. Očekuje se da bi Galaxy Note9 mogao imati bar 6GB RAM-a, a moguće i 8GB. Verovatno će implementirati Samsungovu novu 12MP kameru koja je predstavljena na novim S9 telefonima. Predstavljanje Galaxy Note9 modela se očekuje tokom avgusta, a sigurno pre objave ovogodišnjih Apple iPhone modela.

Samsung Galaxy Note 9 stiže u avgustu

Nedavno se pojavila informacija da će Samsung predstaviti Galaxy Note 9 krajem jula, početkom avgusta, a sada je navodno odlučeno da će to biti 9. avgusta, prenosi "Blumberg". Oni dalje pišu da će novi model zaista nositi naziv Note 9 i da će na njemu biti apgrejdovani procesor i kamera u odnosu na prethodni Note, kao i da bi prodaja trebalo da počne krajem avgusta. Ukoliko se njihove tvrdnje ispostave tačnim Note 9 će imati istu dualnu kameru kao Glaxy S9 Plus na kojoj je akcenat stavljen na fotografisanje pri slabijem osvetljenju. Trebalo bi da u njemu bude Qualcomm procesor, najverovatnije Snapdragon 845.

Samsung Galaxy Note 9 imaće ključnu funkciju koja fali iPhoneu X?

Analitičar kompanije KGI Securities Ming-Či Kuo navodi da će sledeća perjanica Samsungove serije Galaxy Note najverovatnije imati skener otiska prsta ispod ekrana.

Samsung Galaxy Note 9

verujemo da će i kućište novog Galaxy Note 9 telefona porasti, zajedno sa njima. Novi Note mogao bi da stigne već u julu ili avgustu, kako bi pretekao moguću septembarsku premijeru najvećeg iPhone uređaja do sada, za koji se šuška da bi mogao da ima ekran dijagonale 6.4 inča. Ako je suditi po izradi Galaxy S9 serije, onda će i Note 9 imati čvršći metalni ram, jače tj. otpornije staklo sa obe strane, Infinity Display 2 i kameru makar kakvu ima Galaxy S9, ako Samsung nije smislio nešto još bolje za Note 9. Samsung Galaxy S9 i S9+ test: Novi standardi (VIDEO) Ipak, ono što će obradovati sve koji vole Note 9 seriju je značajno povećanje kapaciteta baterije, koji bi sa 3.500 mAh mogao da naraste na 4.000, koliko nude i drugi proizvođači telefona u svojim vodećim modelima već neko vreme. Najava Note 9 uređaja očekuje se tek za nekoliko nedelja, kada Samsung zvanično pošalje pozivnice za događaj, a do tada ne verujemo da ćemo dobiti bilo kakvu potvrdu bilo čega od proizvođača - baš kao što je oduvek i bilo!

Xiaomi Mi Mix 2S će imati Sony IMX363 senzor

Prethodnog vikenda pojavio se Xiaomi tizer za Mi Mix 2S telefon, koji je sugerisao 6-inčni ekran, Snapdragon 845 čipset, 8GB RAM-a i dve kamere na poleđini. Sada su se pojavili firmware fajlovi, koji potvrđuju pomenute specifikacije, a istovremeno otkrivaju da će kamera na uređaju imati Sony IMX363 senzor.Xiaomi sprema i Mi Mix 2S iz gornjeg segmentaSistem sa dve kamere će biti prvi u Mi Mix seriji, a imaće i neke AI funkcije poput prepoznavanje scene. Telefon će imati i uobičajene MIUI funkcije, mada su praćenje objekata, HDR i chroma blic podešeni na "false", što sugeriše da bi mogli biti onemogućeni u ovom buildu. Ostaje da se vidi da li će biti deo konačnog builda. Pored pomenutog čipseta i 18:9 ekrana, XDA-Developers pominje da će Xiaomi Mi Mix 2S imati Android Oreo na samoj objavi, slot za dve SIM kartice, IR blaster i 3400mAh bateriju.

Ni Note 9 neće imati senzor otiska prsta ispod displeja

Prošlog oktobra pojavile su se informacije koje su sugerisale da bi Samsung Galaxy Note 9 mogao biti prvi telefon južnokorejske kompanije sa senzorom otiska prsta ugrađenim ispod displeja.Međutim, najnovije informacije iz Južne Koreje sugerišu da da se ovo ipak neće desiti. Projekat koji je trebalo da donese tehnologiju na Note 9 je nedavno odložen, a doneta je odluka da se ponovo implementira senzor otiska prsta na poleđini.Tokom posledenje dve godine nekoliko dobavljača je za Samsung radilo na senzoru otiska ispod displeja, međutim tehnologija je ponovo odložena zbog tehničkih poteškoća. Izvori iz industrije ističu da su preciznost i izdržljivost ovakvog senzora na nižem nivou od tradicionalnog senzora.Samsung LSI, Qualcomm, Synaptics, IGES TEC i Beyond Eyes rade na ovakvom senzoru, a očekuje se da će do naredne godine problemi biti otklonjeni i da će senzori ispod displeja postati uobičajena karakteristika telefona. Trenutno postoji samo jedan telefon sa ovakvim senzorom -  Vivo X20 Plus UD.
Ukupan broj novosti 579